Zákaznický program
KASA FIK QRPass
Pomáháme firmám budovat silné vztahy se zákazníky. Tito věrní zákazníci tvoří 80 % příjmů. KASA FIK QRPass vytváří nástroje, které vám umožňují řídit poptávku, udržovat zákazníky a zvyšovat průměrný nákup.
Sbírejte kontakty zákazníků pomocí přizpůsobeného registračního formuláře, ukládá zákaznická data a historii interakcí a synchronizuje kontakty s vaším POS nebo CRM.
Eva Malá, ID #213
11 návštěv za měsíc
Průměrný účet 122 Kč
MMá ráda sandwich a dvojité espresso
Jana Dvořáková, ID #123
8 návštěv za měsíc
Průměrná útrata: 90 Kč
Oblíbené položky: croissant a zelený čaj
Věrný zákazník
Stálí zákazníci, kteří tvoří vaši zákaznickou základnu, jsou vaši nejvěrnější a nejvíce angažovaní zákazníci. Tito zákazníci vám umožňují efektivně řídit vnímání vaší značky. Správná péče a řízení vztahů s těmito zákazníky může zvýšit váš příjem až o 25 %. Stálí zákazníci častěji opakují nákupy, doporučují vaši značku ostatním a mají tendenci utrácet více, což je pro obchodníka velmi výhodné.
QR Kartičky
Apple i Google Wallet
Se službou od KASA FIK můžete ukládat zákaznické a členské kartičky přímo do aplikací Apple Wallet a Google Wallet.
- Jednoduché použití a přístupnost
- Aktualizace v reálném čase
- Lepší zákaznická zkušenost
- Ekologické řešení
- Zvýšení angažovanosti zákazníků
- Integrace s pokladnou a CRM systémy
Mnoho možností komunikace se zákazníkem
Jak to Funguje
Při prodeji zobrazíte QR kód zákazníkovi
Kartička se načte zákazníkovi do mobilu
Registrace zákazníka v CRM systému
Sledování chování zákazníka při dalších návštěvách
Časté otázky k programu QRPass
Jaké formy zákaznického programu lze nabízet?
Díky digitálním kartičkám v mobilu můžete nabízet věrnostní slevové programy při nákupu, správu členství (měsíční, vstupové), punch cards (například 10 káv, jedna zdarma) a mnoho dalšího.
Jsou nějaké příklady použití karet v mobilu?
Naši zákazníci používají zákaznické karty na automyčkách, kavárnách, v bistrech, fitness centrech ale i v obchodech. Najde široké uplatnění a každý obchodník má jiné požadavky na svůj program. Proto jsme tu pro Vás abychom nabídli to nejlepší řešení.
Kolik stojí provoz služby
Služba je dostupná pro naše zákazníky s tarifem PREMIUM a k tomu 1,90 Kč měsíčně za aktivního zákazníka. Zřízení služby je jednorázově zpoplatněno částkou 6 999 Kč bez DPH a obsahuje zpracování grafiky a zalistování v aplikacích Google Wallet a Apple Wallet.
Lze službu provozovat s jiným pokladním systémem?
Ano, poskytujeme integrace s jinými CRM systému, import/export a napojení na pokladnu dle Vašeho výběru. Kontaktujte naše experty s dotazem na podporu i Vašeho systému.